Podczas mojej pracy, a szczególnie, ostatnie 3 lata często słyszę podobne pytania od klientów:
„Ile i jakie kanały dostanę z Państwa urządzeniem?”
„Słyszałem, że w Niemczech oferują tysiące darmowych kanałów. Dlaczego Państwo nie ma?”
Odpowiedź na te pytania nie można nazwać proste, ale postaram się wyjaśnić w prosty sposób dlaczego jakość produktów handlowych nie może być darmową.
Dzięki zaawansowanej wysoce konkurencyjnego środowiska jak w biznesie, tak i w polityce, wielu ludzi, aby uzyskać szybki wynik obiecują „złote góry”, niewypowiedziane bogactwo, nieograniczoną liczbę darmowych minut i megabajtów, mnóstwo kanałów itp.
Niestety, większość ludzi zaufane i wierzę we wszystkie te obietnice. Kiedy zakup został dokonany, my mamy do czynienia z tym, że dla nieograniczonej usługi mają być wykonane pewne warunki, do umowy zawsze istnieją dodatki, oraz do dodatków jeszcze dodatki, które opisują te same, niemożliwe wymagania. Okazuje się, darmowych minut tylko 2,000 i że obszary tylko lokalne i tylko do pewnych operatorów. Lub 1000 kanałów można będzie oglądać tylko 12 miesięcy, a następnie musisz płacić zawyżone stawki, po czym klient pozostaje z „niczym”, ze znaczną stratą swoich pieniędzy i negatywnym nastawieniem do firmy, która nadała swoje usługi. Ale jak to mówią, «darmowy ser jest tylko w pułapce na myszą». Klient otrzymuje dokładnie ten produkt za który płaci – ani więcej, ani mniej.
Takich przykładów są dziesiątki, a nawet setki. Dlatego przed każdym zakupem radzę lepiej poznać się z usługi lub towaru który spodobał się Państwu, nie fakt, że to jest dokładnie to, czego szukasz. Trochę czasu, aby skontaktować się z firmą (e-mail, tel.) w której zdecydowali się dokonać zakupu. To może Сi uratować od większych wydatków niż te, na które Państwo chcieli. Wprowadzacie zakupy świadomie, i OBOWIĄZKOWO u nas ;)