Drodzy klienci!
Ostatnio kilkakrotnie spotykaliśmy się z sytuacją, gdy wysyłano nam paczki bez powiadomienia o tym. W wyniku tego klient myśli, że jesteśmy z założonymi rękami, podczas gdy nasza firma elementarne jest w niewiedzy o paczce, w związku z tym my nie mamy możliwości udzielenia pomocy w tej czy innej sytuacji.
Dlatego postanowiliśmy podać małe wskazówki lub instrukcje dotyczące prawidłowej wysyłki zwrotów lub reklamacji:
- W przypadku reklamacji, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny przed wysłaniem, często zdarza się, że problem można rozwiązać bez wysyłania towaru do firmy.
- Jeśli jednak towar należy wysłać, dodaj do paczki opis usterki urządzenia oraz wypełniony formularz zwrotu.
- Prześlij nam na e-mail numer przesyłki i sposób wysyłki.
Pragniemy poinformować, że towary mogą zostać przesłane do nas na kilka sposobów:
- Pakomaty InPost – adres paczkomatu: Ulica Inflancka 4A (Paczkomat WAW111A);
- Mini Paczka InPost – adres doręczenia: Firma VenBOX, Słomińskiego 1, 00-204, Warszawa
- Paczka w Ruchu - adres punktu Ruch: ul. SŁOMIŃSKIEGO 6 LOK. 39 (PSD: 784653);
- Przesyłka kurierska – adres doręczenia: Firma VenBOX, Słomińskiego 1, 00-204, Warszawa
P.S. Nasza firma z szacunkiem traktuje każdą firmę zajmującą się transportem kurierskim, ale prosimy o nie wysyłanie paczek przez Pocztę Polską.
Niestety, w ostatnim czasie kilka razy spotkaliśmy się z problemami dostarczania paczek lub otrzymywaniem zawiadomień o przesyłce.
Jak zawsze nasza firma dba o komfort naszych klientów i stara się być najlepszą tylko dla Ciebie!
Z poważaniem, firma VenBOX.