System zarządzania kolejkami

System kierowania koleją zabezpiecza:

  • wysoka jakość obsługi;
  • podwyższenie efektywności pracy personelu;
  • otrzymanie sprawozdań i statystyki..


Główna funkcja systemu kierowania koleją -"Nie tylko pozbawić Klienta od męczącego oczekiwania", ale i:

  • Dać informację Klientowi i zaproponować konieczną usługę na ekranie monitora;
  • Zapobiec bezładowi i nieokreśloności między klientami;
  • Nadać Klientowi status VIP i stawiać ich do priorytetowego spisu obsługi;
  • Jeśli operacja wielostopniowa, to prowadzić je w prawidłowej kolejności;
  • Skrócić czas oczekiwania Klienta do minimum;
  • Komfort w pracy personelu i zabezpieczenie dyscypliny;
  • Otrzymywać statystyczną informację o pracy każdego operatora i klienckiego centrum na ogół co pozwala oceniać wydajność pracy każdego operatora i planować ich pracę;
  • Zwiększyć uwagę i poufność osób (praca operatora z Klientem sam na sam).

Zasada pracy systemu:

  • Wszedłszy do biura obsługi, klient wybiera miano koniecznej usługi, naciska na odpowiedni przycisk i otrzymuje talon z numerem kolei;
  • Każdy operator ma swoją pewną pracę w systemie (Ponieważ operator wywołuje klienta właśnie po tej operacji, którą on przeprowadza);
  • Operatorzy, wykorzystując swoje piloty, wywołują kolejnego klienta numer którego wyświetla się na centralnej tablicy świetlnej i tablicy świetlnej operatorów;
  • Operator, ktury skonczył pracę z kolejnym klientem, naciska przycisk "Następny" na pilocie wezwania. Brzmi "wzwięk", na tablicy świetlnej wyświetla się numer następnego klienta;
  • Jeśli u jednego operatora duża ilość czekających klientów to można przenieść wezwanie na terminal innego operatora ( alboż przeadresować);
  • System kierowania koleją i wezwania klientów zarządzają się komputerem, gdzie nastraja się cały system. Komputer, cktury zarządza,on pozwala zapisywać wszystkie sprawozdania statystycznej informacji o pracy systemu

Gdzie może wykorzystywać się system kierowania koleją:

  • Państwowe instytucje
  • Finansowe instytucje
  • Ambasady, konsulaty i wizowe centra
  • Przedsiębiorstwa zakresu usług i handlu detalicznego