Wszyscy Klienci mogą liczyć na naszą pomoc i doradztwo.
Jesteśmy dostępni 7 dni w tygodniu. Telefony odbieramy w godzinach miedzy 08:30 a 17:30. Na maile staramy się odpisywać bezzwłocznie dlatego wszelkie pytania, uwagi, propozycje, prosimy kierować na adres mailowy.
Jeśli twoje połączenie zostało odrzucone znaczy to iż nie możemy odebrać telefonu i o takiej możliwości zostaniesz poinformowany.
Nie odpisujemy na SMS-y.
Kontaktując się z nami mailowo lub za pośrednictwem komunikatora Gadu-Gadu przed zadaniem pytania prosimy o podanie nazwy użytkownika i numeru aukcji.
Siedziba firmy znajduje się na ul. Słomińskiego 1 lok. 42C, 00-195 Warszawa.
Jesteśmy zarejestrowani pod numerem
NIP: 5272754425,
REGON: 363283360
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe przekazywane przez klientów sklepu VenSYS.pl są przetwarzane przez VenBOX Sp. z o.o. Powierzone dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu:
realizacji umowy,
jeśli klient wyrazi na to zgodę, w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep VenSYS.pl
Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.
Klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania. Powierzone dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.
Wszystkie produkty oferowane w sklepie VenSYS są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
Wszystkie ceny podane na stronach internetowych www.vensys.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
Ceny w oddziałach VenSYS mogą nieznacznie różnić się od cen prezentowanych na stronach sklepu internetowego
INFORMACJE DOTYCZĄCE NASZYCH AUKCJI:
Wszystkie przedmioty sprzedawane na naszych aukcjach są nowe i w 100% pochodzą od producentów oraz oficjalnych dystrybutorów.
Każde zdjęcie sprzedawanego przedmiotu jest naszego lub dystrybutorów autorstwa i jest objęte prawami autorskimi. tzw. Real Photo
Na życzenie wystawiamy Faktury VAT (inaczej zapewniamy paragon fiskalny)
Osoba biorąca udział w naszych aukcjach akceptuje warunki regulaminu.
PŁATNOŚCI:
Płatność za towar może być dokonywana przez klienta:
W formie przedpłaty - przed wysyłką towaru klientowi:
Zapłata za zakupiony przedmiot za pomocą systemu PayPal, DotPay, E-przelewy;
Przelew zwykły na rachunek bankowy VenBOX Sp. z o.o.:
Nr konta w Bank Zachodni WBK SA: 73 1090 1030 0000 0001 1545 8473
Jeżeli preferują Państwo przelew zwykły na konto w tytule przelewu należy podać nr zamówienia lub symbol przedmiota oraz e-mail użytkownika. Ułatwi to identyfikacje wpłaty. Brak tych informacji może w znacznym stopniu opóźnić przesyłkę.
PRZYKŁAD: Tytułprzelewu: Zamowienie nr 300000001, iTV21 – Kupujący2014@gmail.com
Jak tylko pieniądze wpłyną na nasze konto w banku, paczka jest pakowana i wysyłana.
W momencie odbioru towaru:
Gotówką w przypadku odbioru towaru przez klienta własnym staraniem i na własny koszt ze sklepu VenSYS.
Gotówką do rąk przewoźnika (Za Pobraniem), w przypadku dostawy towarów za pośrednictwem przewoźnika.
UWAGA: ZASTRZEGAMY SOBIE PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD PŁATNOŚCI ZA POBRANIEM DLA KONKRETNEGO KLIENTA lub PRODUKTU.
WYSYŁKA:
Zamówiony towar dostarczamy za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich (UPS, InPost)
Istnieje możliwość wysyłki paczki za granicę za pośrednictwem Poczty Polskiej lub UPS.
Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi podczas zakupu.
Po otrzymaniu przesyłki klient winien dokładnie sprawdzić stan opakowania i jej zawartość. W razie stwierdzenia ewentualnych ubytków lub uszkodzeń klient powinien dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. W przypadku jakiegokolwiek podejrzenia, że paczka była uszkodzona lub otwierana, zalecamy spisanie protokołu szkodowego z kurierem.
Prosimy o podanie numeru telefonu do kontaktu dla kuriera
Paczki wysyłamy do 24h po zaksięgowaniu wpłaty na koncie, zleceniu płatności allegro lub wyboru opcji pobraniowej (z wyjątkiem przypadku dostawy na zamówienie).
Zastrzegamy sobie jednak termin wysyłki do 5 dni (w szczególnych okolicznościach).
Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej, co stanowi gwarancję dostawy już następnego dnia.
W przypadku nie odebrania przesyłki przez kupującego to on ponosi wszystkie wynikłe z tego koszty.
KOSZTY WYSYŁKI:
W kosztach przesyłki zawiera się koszt opakowania towaru oraz 23% podatku VAT. Ceny przesyłek podane są na aukcjach i są stałe.
Kupując więcej przedmiotów za przesyłkę płacisz tylko raz.
ODBIÓR OSOBISTY:
Istnieje możliwość obejrzenia towaru i odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy po wcześniejszych ustaleniach z nami drogą mailową lub telefonicznie.
Termin dla osobistego pobrania towaru stanowi jeden tydzień od momentu złożenia zamówienia lub od momentu płatności za towar (w przypadku przedpłaty).
Firma informuje klienta o możliwości odbioru towaru w ciągu 2 dni robocze
Firma może anulować zamówienie wyłącznie z braku komunikacji z klientem lub zakończeniem czasu odbioru (jeden tydzień).
Firma informuje klienta o anulowaniu zamówienia w ciągu 24 godzin z momentu anulowania.
ZWROTY I REKLAMACJE
Uważasz, że produkt otrzymany przez Ciebie odbiega od opisu aukcji? - Napisz do nas.
Użytkownik ma prawo zwrócić lub wymienić towar zakupiony na naszych aukcjach do 14 dni od daty otrzymania wysyłki bez podania przyczyny.
W celu realizacji zwrotu lub wymiany należy pobrać formularz znajdujący się poniżej, starannie wypełnić wszystkie informacje i wysłać go w środku paczki wraz zakupionym wcześniej towarem. Obecność formularza w znacznym stopniu ułatwia i przyśpiesza realizację wymiany/zwrotu. Pozwala również na uniknięcie jakichkolwiek błędów. Brak formularza może w znacznym stopniu opóźnić zwrot/wymianę. Dla tego prosimy o zastosowanie się do naszych zaleceń.
Zwracany lub wymieniany przedmiot musi posiadać wszystko (nienaruszone), oryginalne opakowanie oraz nie nosić śladów użytkowania (w innym wypadku zwrot lub reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie).
W przypadku zwrotu lub wymiany koszty transportu w obydwie strony pokrywa kupujący.
Przesyłkę należy odesłać na adres firmowy podany wyżej (taki sam jak w allegro) paczką pocztową lub firmą kurierską w terminie do 3 dni od faktu powiadomienia nas o chęci zwrotu.
Nie odbieramy przesyłek za pobraniem pocztowym.
Przelewy zwrotne realizujemy zawsze pod koniec tygodnia.
Niektóre sprzedawane przez nas produkty mogą posiadać oznaczenie „TEST” gdyż pochodzą z nadwyżek produkcyjnych, prezentacji lub testów. Nie oznacza to, że towar jest wadliwy. Reklamacje z powodu tego typu roszczeń nie będą uznawane.
Jako producent udzielamy gwarancje na zakupione produkty 1 rok według polskiego prawa (art. 577 § 4 i 581 Kodeksu cywilnego) oraz warunków poniżej.
Zwrot lub wymiana towaru możliwa jest w terminie do 14 dni od wysyłki. Według przepisów dotyczących zwrotu towarów w terminie 14 dni nie stosuje się do sprzedaży z licytacją. (Art.27-35 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta).
W sprawach reklamacji/zwrotu proszę nie dzwonić, lecz wysyłać maili na adres <reklamacja@vensys.pl>. Odpowiadamy w ciągu 24 godz.
Ubiegać się o zwrot towaru mogą wyłącznie osoby prywatne przed upływem 14 dni od zakupu na podstawie paragony i wypełnionego formularza zwrotu.
Zalogować się